Avancimet në teknologji kanë ndryshuar mënyrën e blerjes për njerëzimin në mbarë botën. Shitësit po ndryshojnë metodat e tyre, nga dyqanet e vjetra “me tulla”, tek dixhitalizimi i pikave të shitjes, duke ofruar produkt, shërbim dhe eksperiencë.
Në Swarovski, po zhvillohemi për t’u gjendur më afër jush në të dyja mënyrat, online dhe offline. Ndaj Swarovski, vjen me risinë e radhës, dixhitalizimi i pikave të shitjes. Me këtë prezantim, vjen për herë të parë në Oxford Street. Në këtë studio, Swarovski ka krijuar këndin special, ku adhuruesit e kristaleve dhe bizhuterive mund të provojnë produktet në mënyrë virtuale.
Ne përdorim cookies për të siguruar përvojën më të mirë të shfletimit në faqen tonë. Nëse vazhdoni të shfletoni këtë faqe ju pëlqeni të përdorni cookies.unë e pranojPrivacy policy